Projekt je imel tri glavne cilje:
Spletna trgovina Optics Trade je sestavljena iz več spletnih mest, med njimi so Optics Trade, Hunting Trade, Reloading Trade, B2B itd. Imajo spletno trgovino z več spletnimi mesti.
Do sedaj smo na novo platformo Magento 2 prenesli dve spletni trgovini – Reloading Trade in B2B.
POVEZAVA do projekta: www.reloading-trade.eu
Ob začetku migracije Magento 2 ni bil znan kot hitra platforma. Zlasti ne front-end z Knockout JavaScript frameworkom.
Kaj smo naredili?
Naša razvojna ekipa se je tekom projekta osredotočala na odlično uporabniško izkušnjo in optimizacijo hitrosti, poleg tega, pa je imela velik izziv pri razvoju številnih naprednih funkcionalnosti po meri.
Projekt je imel dolg seznam nalog s številnimi specifičnimi in po meri narejenimi funkcionalnostmi. Izpostavimo samo najzahtevnejše izzive.
Vsaka stran izdelka ima poseben razdelek za vprašanja in odgovore dotičnega izdelka ter razdelek, v katerem lahko uporabniki naložijo slike ali posnetke za ta izdelek.
Razdelek z vprašanji in odgovori omogoča uporabnikom, da delijo svoje izkušnje z izdelkom ali postavijo specifična vprašanja v zvezi s tem izdelkom. Skupnost in uporabniki imajo sami nato priložnost odgovoriti na ta vprašanja in začeti javno razpravo o izdelku.
To ima dve ključni koristi: drugi uporabniki bolje spoznajo izdelek, poleg tega je to zelo uporabno za ustvarjanje vsebine za optimizacijo iskalnikov (SEO).
Obiskovalci imajo poleg tega možnost všečkanja in deljenja najbolj relevantnih in uporabnih odgovorov, kar omogoča višjo uvrstitev najbolj koristnih vprašanj ali odgovorov.
Ena od prednosti spletne trgovine Optics Trade je širok izbor izdelkov. To lahko predstavlja velik uredniški izziv, zlasti pri povezovanju sorodnosti izdelkov, če želite strankam ponuditi ustrezne podobne in komplementarne izdelke.
Ob tako velikem katalogu izdelkov je skoraj nemogoče ročno izbirati up-sell in cross-sell izdelke. S tem namenom smo v sodelovanju z naročnikom razvili funkcionalnost, ki omogoča ustvarjanje posebnih up-sell in cross-sell pravil, ki samodejno povezujejo izdelke med seboj.
Pravila je mogoče zelo natančno določiti z različnimi pogoji, kar omogoča samodejno ustvarjanje ustreznih cross-sell in up-sell izdelkov z visoko stopnjo konverzije.